rubrik måste fyllas i

Ligger nu i soffan med mamsen och kollar på so you think you can dance. Och alla som åker ut och bölar, fasen, det är väll onödigt. Men man kan väll förstå när ens dröm inte går i uppfyllelse. Idag har jag i alla fall vart vid norrviken och badat med natta, jossa, nattas mami, och nattas kusin. Very schtek! Haha, det var lite kul där på bryggan när det kom en urläcker kille förbi som skulle bada. Och jag och nattan ska alltid ska snacka så jävla högt så vi bah, kolla inte hans mage och fan va snygg han är. Haha, han typ höll på att skämmas ihjäl! Haha, men efter det så gick vi hem till natta och käkade pizza och kollade på ice age! :) Imorgon så bli det hemma dag för mig, har bränt upp axlarna så måste vila lite... / Julia


grrrrrrr.. det är allt jag kan säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0