onsdag

Yes, idag så har jag städat hemma. Sen vid tre så drog jag till natta, vi spelade uno med hennes kusin och kollade på film. Vi hann inte så mycket eftersom att jag kom till henne så sent, men kommer säkert att va med henne i helgen. För på fredag så ska jag följa med mamma till jobbet, sen efter hennes jobb så ska vi gå på bio på kungsgatan, vi ska se The Proposel (stavning) Så medans mamma jobbar så ska jag strosa runt inne i stan, ska försöka att hitta tillbaka sen. Och på lördag så ska jag gå upp tidigt, säkert halv sju , för hade tänkt att kolla på en film som går på femman klockan 5 över sju.Young Black Stallion tror jag att den hette, och handlar om en tjej som kommer bort från sin pappa och hamnar i öknen och träffar en häst och blablabla... Ja, det är bara att gå in på tv.nu och spana in den. :) / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0