my day

Har precis kommit hem från en hel dag i stan . Hade inte så mycket att göra eftersom mamma jobbade, så jag gick mest omkring och kollade på folk. Och fan va bratz det finns! shiet, det är bara alla barbies som saknas nu. hah, Och vid lunch så gick jag och mamma och köpte nån kyckling rulle eller var det nu var. Den var i alla fall very smaskig. Sen vid ja, vad kune den ha varit. Men jag tror att den var halv 5 så gick jag och mamma till bion. Vi bokade biljetter men eftersom att filmen skulle börja halv sju så gick jag och mamma till torget och köpte jordgubbar och vindruvor och så satt vi oss på nån trappa och smaskade på det och kollade på folk. 

Filmen var i alla fall asbra, salongen var fullsmackad! Men den var skit kul, jag lovar, alla i salongen höll typ på att pissa på sig av garv. Den var så jäkla bra, så när den kommer ut på dvd så ska den nog få komma hem till mig. :) Men nu så ska jag studera min nya skor, svarta gladiator skor med palljetter , ur snygga!! :D Slänger in en bild imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0