min lilla olycka!

yes, idag så drog jag och natta till centrum och köpte bikini. Det råkade bli likadana eftersom att jag tyckte att den var väldigt snygg. Haha, sen när vi klev på bussen hem och jag precis la ner mitt kort i väskan och tog en stor klunk med cola så kommer colan i fel strupe och jag måste hosta. Men jag får skrattanfall samtidigt , så vad gör jag ? Jo, jag sprutar ut all kolla på alla sätena i början av bussen, och det är kanske 10 pers som bara stirrar på mig när jag står när och sprutar ur all cola. Och sen skriker jag av garv, jag lovar att buss chaffisen får svårt att koncentrera sig på vägen . Och jag värkligen skriker av garv, och natta skäms ihjäl! Hahahahahahha, fyfan va kul det var. Och jag vågade nästan inte gå av att alla skulle stirra på mig och undra om jag var dum i huvudet eller nått. hhaa..
Men vi drog i alla fall hem till natta, kollade klart på en film som vi kollade på förut. Och började att kolla på Jumper, ska ringa henne och fråga om vi ska kolla kart på den. Om hon inte vill hitta på nått så blir det hemma kväll med mamsen för mig.  / julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0