AAH!

sitter och kollar på so you think you can dance, och såg just att Tony Bellissimo gick vidare til topp 20! AAAAAAAAAAAH!, har är ju så jäkla bra!! Igår när dom sa att han skulle dansa en gång till och han började gråta jättemycket för att han gick vidare ändå, jag satt och stört böla bara för att han gjorde det! AAAAH, men nu så är jag bara så glad att han gick vidare och hoppas bara att han vinner hela skiten! Men nu så ska jag kolla klart och sen så blir det sängen för mig / julia


så otroligt snygg! :O

Kommentarer
Postat av: sad

2009-07-01 @ 23:54:22
Postat av: Sandra Lindholm

svar; tack så jätte mycket tjejer :)

2009-07-01 @ 23:55:32
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0